close

On my pillow
躺在枕頭上

 

Can’t get me tired
卻難以入眠

 

 

Sharing my fragile truth
分享著我脆弱的真心

 

That I still hope the door is open
內心深處仍希望  那門是敞開著的

 

Cuz the window
因為那窗

 

Opened one time with you and me
曾為你我而開啟

 

Now my forever’s falling down
如今我的永恆  不復存在

 

Wondering if you’d want me now
猜想著  現在你是否渴望我

 

How could I know
我怎麼會知道

 

One day I’d wake up feeling more
有一天醒來 我可能會感受到更多

 

But I had already reached the shore
但我已經靠岸

 

Guess we were ships in the night
我想我們曾是夜裡飄泊的船

 

Night, night
夜裡  夜裡

 

We were ships in the night
我們曾是夜裡飄泊的船

 

Night, night
夜裡  夜裡

 

I’m wondering
我在想

 

Are you my best friend
你是不是我最好的朋友

 

Feel’s like a river’s rushing through my mind
感覺有如河流沖刷過我的內心

 

I wanna ask you
我想問你

 

If this is all just in my head
是否這一切只是我自作多情

 

My heart is pounding tonight
今晚 我的心跳動著

 

I wonder
我想知道

 

If you

你是否

 

Are too good to be true
只是太過美好的虛幻

 

And would it be alright if I
不知道能否

 

Pulled you closer
將你拉近於我

 

How could I know
我怎麼會知道

 

One day I’d wake up feeling more
有一天我醒來  感受到更多

 

But I had already reached the shore
但我已經靠了岸

 

Guess we were ships in the night
我想我們都曾是深夜裡飄泊的船

 

Night, night
夜裡  夜裡

 

We were ships in the night
我們都曾是深夜裡飄泊的船

 

Night, night
夜裡  夜裡

arrow
arrow

    日青 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()