If I could be honest
若要我說實話

 

Here in this moment
此時此刻

I've been so nervous
我非常緊張

 

To stand here with you
這樣站在你身邊

 

They're all here for us
其它的人們  為了見證我們而來

 

And I feel their aura
我能感受到他們的存在

 

But just for a moment
但暫時

 

I'll pretend it's just you
我會假裝這裡只有我和你

 

Yes they can hear us,but they don't understand,
對他們能聽見我們  但他們不會知道

 

I have said all of my vows behind the curtains
在帷幕後面  我已經說過了我的誓言

 

I know they see us, but they don't stand a chance
我知道他們看著我們   但他們已經沒有機會了

 

I have kissed those lips a thousand times before this
在此之前  我已經親吻過你的唇上千次

 

Tomorrow I'll open my eyes
到了明天  我睜開雙眼

 

And I will whisper to my wife
我會在我的妻子耳邊呢喃

 

I belong to you
我屬於你

 

And I will wait to hear you say
而我也會靜候你回應

 

As a tear rolls down your face
伴隨著淚水滑落你的臉龐

 

I belong to you
我屬於你

 

 

 

 

If I could be honest
若要我說實話

 

Here at the altar
這身份轉換的時刻

 

I refuse to grow older
我拒絕變老

 

Unless it's with you
除非是和你一起

 

I fell in love
那時我陷入愛情

 

And made you a promise
對你許下了諾言

 

Though I'd never noticed
而當時的我不知道

 

How much it meant to you
這對你來說多重要

 

Yes they can hear us, but they misunderstand
是啊他們能聽到我們交換誓言   但他們不知道

 

There is more behind these words that we have spoken
在我們說的這些話背後  意義有多深遠

 

I know they see us, but only at a glance
我知道他們看著我們  但僅是驚鴻一瞥

 

Only you know the man that I am beyond the surface
只有你知道真正的我是怎麼樣的人

 

Tomorrow I'll open my eyes
到了明天  我睜開雙眼

 

And I will whisper to my wife
我會在我的妻子耳邊呢喃

 

I belong to you
我屬於你

 

And I will wait to hear you say
而我也會靜候你回應

 

As a tear rolls down your face
伴隨著淚水滑落你的臉龐

 

I belong to you
我屬於你

 

 

 

I belong with you
我們註定要在一起

 

When they let us choose
當他們讓我們選擇

 

I will say I do
我會說  我願意

 

I belong with you
我們註定要在一起

 

When they let us choose
若他們讓我們選擇

 

I will say I do
我會說  我願意

 

Tomorrow I'll open my eyes
到了明天  我睜開雙眼

 

And I will whisper to my wife
我會在我的妻子耳邊呢喃

 

I belong to you
我屬於你

 

And I will wait to hear you say
而我也會靜候你回應

 

As a tear rolls down your face
伴隨著淚水滑落你的臉龐

 

I belong to you
我屬於你

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    歌詞 Jacob Lee
    全站熱搜

    日青 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()