Our minds have new eyes and visions of you
我們心裡  對於你  有新的看法與見解

 

Girl, I think I need a minute
女孩  我想我需要一點時間

 

 

To figure out what is, what isn't
去弄清楚  是是非非

 

These choices and voices, they're all in my head
這些選擇與聲音  在我腦海裡盤旋

 

Sometimes you make me feel crazy
有時你使我無法自拔

 

Sometimes, I swear I think you hate me like uh
又有時  我真的認為 你是如此恨我

 

I need a walk, I need a walk, I need to get out of here
我需要去散散心  散散心  需要離開這裡

 

'Cause I need to know
因為我必須知道


Who are you?
你是誰?

 

'Cause you're not the girl I fell in love with, baby
因為你已不是我所深愛的女孩, 寶貝

 

Who are you?
你到底是誰?

 

'Cause something has changed, you're not the same, I hate it
有些事已不同於以往  你不再像從前那樣  我討厭如此


Oh, I'm sick of waiting for love, love
我已受夠盲目等待愛情  愛情

 

Oh, I know that you're not the one, one
而我知道你並不是那個人 那獨一無二的人

 

 


Feeling hypnotised by the words that you said
被你的話語所迷惑

 

Don't lie to me, just get in my head
別對我說謊  擾亂我的想法

 

When the morning comes, you're still in my bed
當早晨來臨  你仍躺在我身邊

 

But it's so, so cold
但一切是如此地  如此地冰冷  


Who are you?
你是誰?

 

'Cause you're not the girl I fell in love with
因為你已不再是我所深愛的女孩


Who are you?
你到底是誰?

 

'Cause you're not the girl I fell in love with, baby
因為你已不再是我所深愛的女孩, 寶貝

 

Who are you? (Who are you?)
你是誰?

 

'Cause something has changed, you're not the same, I hate it
有些事已不同於以往  你不再像從前那樣  我討厭如此


Oh, I'm sick of waiting for love, love
我已受夠盲目等待愛情  愛情

 

Oh, I know that you're not the one, one

而我知道你並不是那個人 那獨一無二的人

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Lauv Jungkook Jimin 歌詞
    全站熱搜

    日青 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()