close

 

I was lost, I was tryna find the answer

我曾迷失  曾試著找尋答案

 

In the world around me

在身處的世界

I was going crazy

近乎發瘋

 

All day all night

整日整夜

 

You were the only one who understood me 

你是唯一理解我的人

 

And all that I was going through 

也了解那些我所經歷的

 

Yeah I just gotta tell you 

Yeah 我只想跟你說

 

Oh Baby I

 

I could make it better

我可以做得更好

 

I could hold you tighter

我可以更加緊握你

 

Cause through the morning 

因為當早晨來臨

 

Oh you're the light

Oh 你就是陽光

 

And I almost lost ya

而我差點就失去你

 

But I can't forget ya 

但我忘不了你

 

Cause you were the reason that i survived

因為你是我存活的理由

 

You were there for me through all the times I cried 

每當我哭泣時  你總是伴我身旁

 

I was there for you but then I lost my mind

我也曾陪伴你  但之後我失去了自我

 

I know that I messed up but I promise I 

我知道我搞砸了  但我保證

 

Oh oh

 

I can make it right

我可以改正

 

All right     All right

全都  做好

 

Oh I can make it right

Oh 我可以做好的

 

All right     All right

全都  做好

 

Oh I can make it right

Oh 我可以修正錯誤

 

 

이 세상 속에 영웅이 된 나

在這世上  成為英雄的我

 

나를 찾는 큰 환호와

那大聲呼喚我的歡呼和

 

내 손, 트로피와 금빛 마이크

我手中  獎盃與閃耀金色光芒的麥克風

 

All day, everywhere

整日  遍地

 

But 모든 게 너에게 닿기 위함인 걸

但這一切都是為了觸及於你

 

내 여정의 답인 걸

我旅程的答案

 

널 찾기 위해 노래해

為了尋找到你而歌唱

 

Baby to you

 

전보다 조금 더 커진 키에

比之前 又長了點的個子

 

좀 더 단단해진 목소리에

更加堅實的聲音

 

모든 건 네게 돌아가기 위해

都是為了回歸於你

 

이제 너라는 지도를 활짝 펼칠게

豁然展開 名為你的地圖

 

My rehab

我的復興

 

날 봐 왜 못 알아봐

看著我  為什麼沒辦法認出我

 

남들의 아우성 따위 나 듣고 싶지 않아

我不想聽見別人的吶喊聲

 

너의 향기는 여전히 나를 꿰뚫어 무너뜨려

你的香氣 依舊看穿我 推翻我

 

되돌아가자 그때로

回到那時候吧

 

Baby I know

 

I can make it better

我可以做得更好

 

I can hold you tighter

我可以更加緊握住你

 

그 모든 길은 널 향한 거야

每條路都是為了通向你

 

다 소용없었어

都無關緊要

 

너 아닌 다른 건

如果不是你

 

그때처럼 날 어루만져줘

像那時一樣  撫慰我吧

 

 

끝도 보이지 않던 영원의 밤

看不到盡頭的永夜

 

내게 아침을 선물한 건 너야

是你將早晨做為禮物送我

 

이제 그 손 내가 잡아도 될까

現在  我也能抓住那隻手嗎

 

Oh oh   I can make it right

Oh oh 我可以改正

 

All right   All right

全都  做好

 

Oh I can make it right

Oh 我可以做好的 

 

All right   All right

全都  做好

 

Oh I can make it right

Oh 我可以修正錯誤

 

 

여전히 아름다운 너

依然美麗的你

 

그날의 그때처럼 말없이 그냥 날 안아줘

就像那天那時候一樣  無需多言  只是那樣抱著我

 

지옥에서 내가 살아 남은 건

在地獄中 讓我活下來的

 

날 위했던 게 아닌 되려 너를 위한 거란 걸

不是為了我自己  而是為了你

 

안다면 주저 말고 please save my life

知道的話  別再猶䂊 please save my life

 

너 없이 헤쳐왔던 사막 위는 목말라

穿越沒有你的沙漠是如此乾渴

 

그러니 어서 빨리 날 잡아줘

所以請快點抓住我

 

너 없는 바다는 결국 사막과 같을 거란 걸 

沒有了你  大海終究亦如沙漠一般 

 

알아

我知道

 

 

All right

 

I can make it better

我可以讓它更好

 

I can hold you tighter

我可以更加緊握住你

 

Oh I can make it right

Oh 我可以做好的

 

 

다 소용없었어

都無關緊要

 

너 아닌 다른 건

如果不是你

 

Oh I can make it right

Oh 我可以做好它

 

All right     All right 

全都  正確

 

Oh I can make it right

Oh 我可以修正錯誤

 

 

arrow
arrow

    日青 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()