She looks like a blue parrot

她看起來像隻藍色鸚鵡

 

Would you come fly to me

你是否會飛向我

 

I want some

我想要一些

 

Good day, good day, good day

美好的日子  美好的日子  美好的日子

 

Good day, good day

美好時光  美好時光

 

Looks like a winter bear

有如冬日的熊

 

You sleep so happily

你快樂地睡著

 

I wish you a

我祝你有個

 

Good night, good night, good night

美好的夜晚 美好的夜晚 美好的夜晚 

 

Good night, good night

晚安  晚安

 

Imagine your face

想像著你的臉

 

Say hello to me

向我打招呼

 

Then all the bad days

那麼那些壞日子

 

They’re nothing to me

對我而言都無關緊要

 

With you

和你一起

 

Winter bear

冬日的熊

 

Sleep like a winter bear

沉睡如冬日的熊

 

Sleep like a winter bear

沉睡如冬日的熊

 


出處 출처: https://btsblog.ibighit.com/ [BANGTAN BLOG]

 

arrow
arrow
    文章標籤
    防彈少年團 歌詞 V
    全站熱搜

    日青 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()